Årskrönika

Årskrönika.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började tänka på mig själv och andra vägar än de gamla vanliga invanda.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade faktiskt inga nyårslöften.
 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, min vän Helena blev mamma till en söt liten Elin.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och tur är väl det.

5. Vilka länder besökte du?
Hm.....tyvärr endast Danmark, men det var hur kul som helst :)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Money, money, money......och en pojkvän ;)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 september då Änglagården gick i konkurs och jag blev uppsagt efter knappt 1 månads anställning.

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag trots (eller tack vare?) alla motgångar med jobb och pengar i år har utvecklat mig själv. Nu vet jag vad jag vill och vart jag ska.

9. Största misstaget? 
Nja.....misstag och misstag....har väl inte varit så roligt i år vad gäller arbetsliv, men jag har själv valt det och även om det var jobbigt ett tag så vet jag nu att det var till det bättre.
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt...hehe....förkylningar o sånt.

11. Bästa köpet?
Alla fina saker till mitt sovrum. Det känns helt nytt och fräscht!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inredningsprylar och pysselsaker.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att allt har ordnat sig så smidigt. Jag måste ha en ängel som vakar över mig ;)

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Njae....kommer inte på någon särskild.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare med många motgångar, men det gör mig ändå gladare nu i efterhand.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Dejtat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Shoppat.

18. Hur tillbringade du julen?
Syster min var här dagen innan julafton och vi myste, bakade, spelade bingolotto och drack glöggdrink, sen sov hon över. När vi vaknat till och gjort oss vackra gick vi till mamma och Dennis och var där hela dagen. På juldagen åt vi kvällsgröt hos pappsen. Mycket trevligt!

19. Bästa boken du läste i år?
Svårt! Har läst flera böcker av Camilla Läckberg, Sophie Kinsella och Paulo Coelho. Kan inte välja mellan dem då böckerna är så olika.

20. Största musikaliska upptäckten?
Ingen

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Den 7 maj jobbade jag och sedan var syrran här och åt tårta. Kalas för de andra hade jag några dagar efter.


22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Om jag hade haft mer pengar.
 
23. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ingen alls *suck*

24. Vad fick dig att må bra 2008?
Min familj och mina vänner.

25. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

26. De bästa nya människorna du träffade?
Änglagårdsgänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0