Jul, jul, strålande jul

20081222

Förberedelser inför julen är sååå mysigt!
I torsdags lade jag lite av mitt hembakade julgodis i påsar, fixade egna etiketter och gav till mina arbetskamrater. Det var uppskattat!





I fredags slutade jag tidigt och så även Marcus, så vi träffades på stan för att inhandla de sista julklapparna. Det var mysigt! När vi blev hungriga gick vi till Thai-restaurangen och åt av buffén.





I lördags slog jag in alla paket vi köpt. Pysslade till några juletiketter där också.







Igår, söndag, var jag hemma o städade o fejade, tände en maaassa ljus och bara myste. Fixade till en liten söt julgrupp också:



Madde kom också förbi senare och vi åt mat och bytte julklappar som vi alltid gjort många år tillbaka. En mysig tradition vi har.





Av Madde fick jag 3 kokböcker (vilket alltid är skoj), massor av band till scrapbookingen, en stämpel och en ängel i grönt (min månadsfärg).

I morgon ska jag och syrran åka och handla och göra lite julmat till julafton. Vi ska också äta lite god mat, dricka glöggspritzer och spela bingolotto :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0