Shopaholic

20081228

Både fredag, lördag och söndag har gått åt till SHOPPING!

I fredags åkte jag och Anne till Göteborg och mellandagshandlade i Nordstan. Köpte egentligen inte så mycket, men mest nöjd blev jag med 6 st jättefina julgranskulor från Iittala. De var rätt stora, genomskinliga och med konstsnö inuti. Egentligen kostade de 59  kr styck, men det var nedsatt med 70% så jag fick dem billigt :) Kul att ha till nästa år! Jag köpte ofta julsaker efter jul, för då blir man så glatt överraskad året därpå!

På lördagen tog jag själv en promenad ner till Alingsås City och kollade i affärer. Där blev det mer julsaker, bland annat en väldigt fin julgransmatta i vitt, svart och grått från Village. För halva priset såklart! Sen blev det lite pysselsaker från Stämpelboden.

Idag åkte jag till Borås och kikade där. Fick även där med mig julsaker till halva priset, bland annat en adventsljusstake. En av mina stakar gick sönder när jag skulle sätta upp dem i år så jag har kollat efter en ny. Perfekt att hitta en på rean då!

Men nu får det väl vara finito med shopping. Pengarna ska ju räcka i x antal dagar till innan lönen kommer.
*suck* varför är man inte född rik?


Kommentarer
Postat av: fannie

Oh, tittade precis in här.

Vilken fin blogg, hoppas att du fortfarande skriver och lägger upp bilder!

Tänkte höra med dig om du vet något bra ställe där man kan köpa brevpapper?

Jag skriver mycket brev och älskar att skriva på brevpapper, du kanske vet ett bra ställe att köpa de på?

Kram

2009-12-25 @ 18:59:14
URL: http://fanniekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0