Grattis Dennis på första advent!

20081130

Idag fyller Dennis 53 år. Grattis till dig! Familjen samlades idag för att fira honom.



Dennis fick ett grattis-kort jag gjort + årets Blossa-glögg med blåbär.





Mamma och Dennis bjöd på god korv-soppa med en massa nyttigheter i, tillsammans med fyllda tortillas. Supergott!!







Tomas, Ingrid och Rebecca är mätta, men ej belåtna, efter maten. Det finns ju alltid plats för efterrätt, eller hur? ;)



Desserten bestod i en supergod cheesecake-paj med körsbärsmarmelad efter recept av  Nigella Lawson.



Vi hade en supertrevlig middag med mycket skratt :)

När jag kom hem så bytte jag gardiner i kök och vardagsrum och pyntade med ljus :)



Sovrummet blev riktigt mysigt!



Den supersöta ängeln i fönstret köpte jag i en järnaffär i Alingsås. Den är vacker!!



Den svarta julgranskonen köpte jag när jag var o shoppade i Ullared.



Köksfönstret blev så här.



Och i vardagsrummet blev det så här.



Det är så roligt att pynta inför advent och jul tycker jag. Jag var tvungen att sätta på julmusik, och då kom jag in i stämningen fullt ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0