Mamma 54 år

20081112

Idag fyller mamma 54 år. GRATTIS!
Jag, syrran och mamma träffades på stan vid 13,30 och började med att fika.



Sedan shoppade vi i nya gallerian Storken och kollade i affärerna utanför. Det var jättemysigt! Mamma och syrran shoppade en del. Själv köpte jag bara en kajalpenna och en ögonskugga.



När vi var trötta på att gå i affärer så styrde vi kosan mot Musses, en turkisk restaurang i Alingsås. Supergod mat!



Vi började med en förrätt, hoummus med bröd.



Sedan skålade vi i citronvatten (ja, vi ska ju upp o jobba!) för en trevlig dag.



Mamma åt en supergod fiskrätt med hälleflundra och bulgur.



Rebecca åt samma fiskrätt, fast med lax.



Själv åt jag grillmix med 3 olika kött; kyckling, lamm och köfte, tillsammans med klyftpotatis och sås.



Till efterrätt åt vi alla baklava med glass. Mums!

En jättetrevlig tjejdag. Så här borde man göra oftare.
Grattis till dig igen mamma!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Va kul=)

Din mamma å min dotter fyller år på samma dag!!

2008-11-13 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0