Pysselmara

20081101

Igår var jag, Madde, Kristina och Katarina på pysselmara, dvs. pysselmaraton heeeela dan eller så länge man orkar. Vi var där från 11 till ca 22 :) Jätteroligt är det! Det är Stämpelboden i Alingsås som anordnar detta. Det kostar 300 kr och man får mat, fika och dryck hela dagen, lite gratisstämplar och annat skoj + att de visar upp olika tekniker och hur man jobbar med dem. Man får mycket inspiration genom att gå runt och kolla på vad alla andra pysslar med.



Hela lokalen var fylld med ca 90 pysselälskare i alla åldrar :)



Madde och Katarina



Här sitter Yoree och visar hur man använder det nya embossingpulvret Utee. Det blir väldigt fint och hon är otroligt duktig på att sätta ihop fina saker.



Se här så fina saker man kan göra!



Detta julkort gjorde jag.



Maddes underbart fina julkort!



Den är boken dekorerade jag. Jag är helnöjd!



Pysslet fortsatte hemma idag, och jag dekorerade ännu en liten skrivbok. Detta är framsidan.



Baksidan på receptboken.

Kommentarer
Postat av: Laura

Verkligen jättefina grejer du gjort...brukar alltid titta in i din blogg och se om dy pysslat ngt mer eller bakat. Du ger också bra boktips!!

Ha en bra dag!

2008-11-03 @ 07:17:24
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0