Underbar höstdag!

20081102

Anne och jag tog på oss varma kläder, stoppade ner kamera och varmt kaffe i ryggsäcken och gick ut på promenad. Det var helt ljuvligt ute idag! Lagom kallt, solen sken och humöret var på topp. Vi tog massa fina bilder! Här är några av dem:



Frost är vackert!





Ormbunkar likaså....



Anne....the photografer :)



Att ta bilder i svart-vitt gör otrolig skillnad!









Vi hittade några ufon på vägen....



Hoppsan sa...











Jag står utanför det hus jag en gång i framtiden vill äga. Det är sååå fint och ligger perfekt vid Nolhaga.



Anne utanför sitt drömhus, som ligger bredvid mitt ;)



Lite lövkastning så här på hösten är ju en klassiker.



En underbar höstdag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Snygga foton...å roliga=) Var ute igår jag å tog några...här är det inte frost utan snö...vi hade -13gr imorse=(.....

NattiNatti....

2008-11-02 @ 21:38:22
Postat av: Petra

Tack för trevliga kommentaren i min blogg.

Vill du veta mer är det bara att maila mig på

[email protected]

2008-11-05 @ 19:42:36
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0