En mycket trevlig lördag!

20081011

Det är alltid fantastiskt underbart att gå och lägga sig på fredagkvällar. Då vet man att man inte behöver ställa klockan, utan kan sova tills man vaknar utvilad. Det är det bästa på hela veckan :) Så i morse vaknade jag skönt strax efter klockan 9, tände lampan och låg och läste en stund. Sedan gick jag upp, tog en dusch, åt frukost och cyklade därefter hem till Maria för kaffe och lite tjöt :) Det var jättetrevligt! Sedan cyklade jag hem, full med energi och började röja och städa hemma. Klockan 16.30 träffade jag och Marcus mamma och Dennis. Vi cyklade iväg till Stures Bowling och spelade 1 timme. Hur kul som helst! Jag och mamma i ett lag, och Marcus och Dennis i det andra laget. Jag och mamma fick 840 poäng tillsammans på 4 serier. Marcus och Dennis fick 783 poäng på lika många serier. Tjejer rules!!! Min bästa serie var 121. Helnöjd med det! Marcus bästa serie var 129. Grymt! Men å andra sidan så har han tränat bowling ett tag.





Så här glad blir mamma när hon får en STRIKE! :)



Kolla in Marcus snygga trippel-strikes!! (även kallad TURKEY)

Efter bowlingtimmen gick vi en trappa upp och åt goood mat.







Spexaren Dennis.

När maten var uppäten och ölen uppdrucken satte vi oss på cyklarna igen och drog en repa på stan. Vi cyklade runt lite och kollade på ljusen. Sedan hamnade vi på Ekstedts Café för en liten fika.





Marcus tycker jag är jobbig med min kamera i hösta hugg hela tiden :)

En jättetrevlig dag har det varit. Jag fortsätter den i soffan framför teven :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0