Extrem shopping i Ullared

20081019

Jag, Anne och Hanna for idag till Ullared för massa shopping på Gekås. Jag fullkomligt älskar att åka dit!! Sååå billigt och såååå mycket att välja emellan. Hela vagnen (och de har stora vagnar) blir helt fullproppad med allt man bara kastar i. Här bryr man sig inte om priset för det är verkligen mycket billigare än om du köper det i någon annan affär. Så att man fyndar där är väl en överdrift.



Så här såg jag och Hanna ut efter att ha gått inne på Gekås i närmare 5 timmar; trötta och helt slut...hehe. Orkade inte ens le framför kameran. Kolla in min vagn. Ööööverfull! Kuddarna under vagnen köpte jag till mamma på beställning.



Trots 8-9 stora kassar så fick vi in allt i bilen :)



Vi var tvungna att få i oss lite mat innan hemfärden så det blev kebabtallrik för Anne och Hanna och en pizza för mig.



Min nyinköpta vinterjacka för 299 kr.



Jag hittade en supersnygg vinterjacka till Marcus som endast kostade 249 kr!



Hittade en fin mössa och matchande vantar för 29.90 kr/st.



En jättesnygg grå handväska i äkta skinn för 249 kr!



En ursöt trådlös telefon i rooooosa :) Var tvungen att köpa den trots att jag redan har två trådlösa. Men en av dem är nog läge att kassera snart ;) Denna Doro-telefon kostade bara 199 kr!

Ja, fynd har man gjort idag. Och det är roligt. På hemvägen stannade vi även till på Ikea för jag skulle köpa en massa lådor att förvara mina pysselsaker i. Så vi tog en fika där också. En jättemysig dag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0