Mary Kay hudvårdsklass

20081012

Idag kom Anki hem till mig för att ha hudvårdsklass med Mary Kays produkter. Jag var värdinna, som det så fint heter, och bjöd in mamma, syster Rebecca, Hanna och Lena. Det var väldigt trevligt. Som tack för att jag var värdinna fick jag ett set, "Satin Hands" som är heeeelt underbart! Man får händer som en bebis. Det fick alla testa på, och även ansiktsbehandling. Alla blev som nya :)





Scrubba, scrubba!



Lena njöt av ansiktsbehandlingen.



Efter scrubb, fuktkräm och foundation fick vi testa på mascarorna (de är jättebra, jag köpte en själv).



Syster och mamma tar på mascara. Varför ser man alltid så rolig ut då? Jag ser ut som ett ufo..hehe



Så här snygg blev Hanna! Vilka ögonfransar den tjejen har!



Detta fick jag som värdinnegåva. Helt ljuvliga produkter. Får du chans att köpa dessa, så gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0