Scrapbooking

20081005

Idag har jag pysslat ihop en scrapsida, men jag kan tyvärr inte visa den än, då den ska vara med i en tävling på Stämpelboden. Den får inte visas upp på bland annat bloggar förrän allt är klart. Sedan ska jag visa den, och förhoppningsvis vinna :) Men jag tänkte visa upp lite tidigare alster som jag har gjort och är nöjd med:



Ego-scrapen :) Här har jag utgått ifrån låten "Bitch" av Meredith Brooks: "I´m a bitch, I´m a lover, I´m a child, I´m a mother, I´m a sinner, I´m a saint, I do not feel ashamed". Detta var den första scrapsida jag gjorde.



Bilder från min lärarexamen som jag ville bevara på ett fint sätt.



Marcus provade lite nya frisyrer en dag, och jag fotade såklart :)



Marcus in the djungle! En bild från när han var liten och var hemma hos farmor och farfar och letade efter katten Mimmi bland alla växter.



Trädklättraren Marcus!



Den här vår-scrapen gjorde jag på pyssel-maran i våras och var därmed med i en tävling (vann dock inte). Men jag gillar den. Färgerna. Bilderna jag själv tagit. Denna är jag supernöjd med!



Jag och Anne. Vi var ute mycket i våras och fotade oss själva :)



Syster min!



Gult är inte fult. Maskrosor är vackra!

Ja, detta var några av de scrapsidor jag gjort hittills. Men det kommer fler. Jag älskar ju att fota och pyssla, så det är en perfekt kombination.

Vill ha en sån här:


Kommentarer
Postat av: Angelica

åh vilken mysig sida du har=)kommer kika in ofta=)hur hittade du min sida?? nyfiken i en strut som jag är...altid skoj med nya besökare=)

kram angelica

2008-10-05 @ 15:35:59
URL: http://www.kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0