Sjuk

20081016

Idag är jag hemma från jobbet. Förkyld. Huvudvärk. Lite feber. Trist. Kände igår på jobbet att jag var väldigt frusen och trött och det visade sig igår kväll varför. Det var tydligen fler pedagoger på jobbet som var sjuka idag. Det går väl nåt jobbigt virus. Jag känner mig helt borta. Ont i nacken. Vill sova, men kan inte ligga mer i sängen. I natt vaknade jag flera gånger och var kruttorr i munnen. Fick ställa ett glas vatten på nattduksbordet. Drömde konstigt, men kommer i nuläget inte ihåg vad drömmen handlade om. Jag ska ta det lugnt hemma idag och imorgon och hoppas på att jag tillfrisknar snart. Jag har ju så mycket roligt framför mig i helgen. Imorgon kväll ska jag träffa alla mina gamla kollegor från Änglagårdens förskola och vi ska titta på en film tillsammans: "The Secret". På lördag ska jag gå på livsstilsmässa i Alingsås och på söndag är det Ullared och SHOPPING som gäller. Jag MÅSTE helt enkelt bli frisk. Jag vill ju inte missa allt det här roliga!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej tjejen!

Inge kul å va sjuk...så skynda dej å bli frisk nu=)

hälsar Ninni

2008-10-16 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0