Spa-kväll på Petite

20081028

Igår kväll var vi några tjejer på jobbet som hade en spa-kväll på salong Petite i Alingsås. Jätteskönt! För 225 kronor fick man håret tvättat av ett special-schampo som lugnar hårbotten, inpackning sittandes under värme med varm vetepåse på axlarna i 15 min, 15 min hårbotten- och nackmassage, lättare styling + dricka och grönsaker med dip. Det var heeeelt ljuvligt! Detta kan jag tänka mig att göra fler gånger :) Lite lyx i vardagen! Salongen var halvt nedsläckt, många tända ljus, lugn musik.....Det var inte svårt att slappna av!



Anneli och Marianne gottar sig med tilltugget medan de väntar på sin tur.



Jag sitter under värme med inpackning i håret.



Monika och Linnéa blir stylade.



Så här snygg blev Anneli efter stylingen.



Call me Fluffy! hehe.....
Inte den snyggaste styling, men jag skulle ändå hem och huvudsaken var ändå massagen.



Hela snygga gänget!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0