Cardmaking

20080929

Idag har jag varit väldigt pysslig. Jag har stämplat olika motiv och färglagt dessa med Pro-markerpennorna som jag fullkomligt älskar!! Det blir sååå fint. Eller vad sägs?:



Det är så otroligt enkelt, men ser ändå oerhört proffsigt ut. Eller hur? Du har en stämpel som du färgar, sedan stämplar du den på papper, häller på embossingpulver och sedan skakar du av det och värmer med en embossingfön. Det gör att det inte färgar av sig. Sedan målar du som du vill med pennor eller färg eller liknande. Sedan gjorde jag dessa kort:





Jag är supernöjd!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Du är jätteduktig ju!!

Både på att baka cuppisar å på att göra kort!

Kramis!

2008-09-30 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0