Då har man gått och blivit med blogg....

20080914

Jaha, då har man gått och blivit med blogg då. Min alldeles egen bebis! Det känns kul och spännande!
Jag kommer att skriva om roliga saker (tycker jag) som t.ex.

  • Scrapbooking (jag kommer att visa en del av mina alster här)
  • Böcker (jag fullkomligt ÄLSKAR att läsa alla slags böcker!!)
  • Cupcakes (är helt pippi på dessa vackra och söta bakverk)
  • Foto (gillar att gå ut i naturen och fota allt och inget som kommer i min väg)

Detta är en del av det som jag blir glad av!

Med detta säger jag god natt och jag hoppas vi syns och hörs i bloggspace (speciellt michaelasspace ;) )

Dagens bilder:

Min son Marcus testade min nya gardin...hehe
 


Jag och min son Marcus larvade oss ikväll och gjorde fula grimaser (ja, jag vågar visa mig från mina mindre vackra sidor också ;)). Marcus passade även på att testa mina nya gardiner. Visst är de vackra?? hehe


Kommentarer
Postat av: Katti

Jeeej! Välkommen till bloggens underbara värld! :)

2008-09-14 @ 23:41:23
URL: http://kattitingeling.blogg.se/
Postat av: heidi

hej michaela! va kul att du skaffat blogg! :D kram!

2008-09-15 @ 11:31:04
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0