Dagen gick i snigelfart

20080922

Vojne vojne! Idag har jag jobbat 12,5 h!! Trött som en gnu och ser förmodligen ut som en sådan också...hehe. Jag jobbade alltså 7,30 - 20,00 idag. Först var det ju vanlig arbetsdag, sedan var det arbetslagsträff och till sist föräldramöte. Ack och ve vad  trött man var i slutet. Men tack och bock vilket oerhört trevligt föräldramöte det blev. Vi gjorde som så att när föräldrarna kom fick de sätta sig o dricka lite kaffe/te och äta smörgås och kaka. Lättsamt och trevligt. Vi i personalen informerade lite lätt om viktiga och kommande saker. Sedan fick föräldrarna jobba häcken av sig! Hehe.......De satte upp krokar på väggarna, sydde mantlar och kjolar till barnen att klä ut sig i, målade en födelsedagsstol och en byrå, satte ihop lådor till barnens extrakläder, satte upp gardinstänger och sydde ett förhänge till det. Vilka hjältar! Och trevligt hade dem, då det blev ett bra sätt att samarbeta och lära känna varandra mer. Perfekt!

Dagens bilder:





Jag tror snigeln försökte attackera mig...hehe

Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0