Godsaker på posten till mig

20080923

Idag fick jag roliga saker på posten som jag hade beställt! Först hade jag fått ett paket från http://www.bokus.com/ där jag hade beställt 3 böcker. När jag är i bokköpartagen beställer jag alltid från Bokus, det är absolut billigast! 2 av böckerna jag beställt fick jag idag:



Paulo Coelho är en fantastisk författare! Jag har läst i princip alla hans böcker. De är så oerhört vackra och tankeväckande. En lisa för själen......


Den andra boken är ett kit; "The Cupcake Book & Baking Kit". Söt förpackning va??





I kitet fanns en söt liten ljusblå-vit-prickig bok med många söta recept. Sen fanns det även ett kit att använda när man bakar; fina guldmuffinsformar, 3 olika slags mallar för att göra fina motiv på cupcakesen och en spritspåse med 2 olika spritsmodeller. Jättesött!!

Mitt andra paket jag fick var stämplar och blommor till scrapbooking. Detta köpte jag från http://magdas.se/. Det fattades dock ett stämpel-kit med jultema. Hoppas det kommer snart. Dags att göra julkort snart ju :) Kolla in vad fina saker jag fick i dagens paket:







Fina fina saker! :) Speciellt söta där "dillisarna", stämplarna i mitten. Med dem ska jag göra söta kort och ge bort!





Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller med om Paulo Coelho! gillar Söta scrapprylar. avis Vill också shoppa. :D

2008-09-23 @ 19:21:36
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0