Jag känner mig som ett barn på julaftonsmorgon

20080924

Fick två böcker till på posten idag som jag hade beställt från Bokus. Hade glömt att jag beställt en bok till. Jag älskar böcker! Blir glad av den fina utsidan, de fina bilderna inuti. Bläddrar varsamt och känner en glädje inombords. Denna fina bok fick jag idag:



Är den inte vacker så säg?! Man blir sååå sugen på att baka med en gång!

Den andra boken som kom var Lena Sundströms "Känns det fint att finnas en dag till?":

Omslagsbild: ISBN 9789185625765, Känns det fint att finnas en dag till?

Jag läste en recension om den i Amelia, och den verkade rolig. En sån bok man verkligen skrattar åt när man läser den. Får se hur den är....

Vill ha mer paket!!!



Dessutom landade Panduros nya katalog på min dörrmatta i morse så den ska jag lägga mig i sängen och lusläsa nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0