Loppisfynd

20080928

I förmiddags var jag på loppis. Jag älskar loppisar! Vilka otroliga fynd man kan göra.  Detta fyndade jag idag:



Fina ramar. Jag har tänkt att ha svart-vita egentagna foton på vänner och familj i en massa olika ramar på väggen i köket. Dessa var söta! Endast 10 kr för båda!



2 st fina tallrikar att lägga upp mat på, för olika tillfällen. Jag gillar den blå extra mycket. Den är så romantisk och gullig. Ett sött kakfat! Den gröna kostade 5 kr och den blå 10 kr.



Ännu ett sött och gulligt fat. Det skulle man kunna ha som uppläggningsfat, men även som ett fat att lägga smycken eller liknande på. Den kostade 10 kr. Den urfina och stiliga glaskupolen till höger blev jag förälskad i. En allt-i-allo-pryl. Man kan ha fina stenar i, tops, russin, nötter osv. 10 kr för den också.




Jag hittade den mest romantiska servis du kan tänka dig. Gammaldags med blommor och guldkanter. Jag köpte 4 koppar med fat och sen hittade jag en annan kopp som jag kan ha som helgkopp. Lite lyxigt ska det vara :) Alla 5 kr/st. Här ser du kopparna i närbild:







Den rosa-vit-rutiga duken och den söta burken vann jag på ett lotteri :)

Mmmm, att man kan bli sååå glad av shopping.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0