Mary Kay

20080929

Idag på kvällen följde jag och Anne med Anki till ett Mary Kay-möte. Det var jätteroligt! Vi fick sminka oss från grunden och blev urläckra :) För 2 veckor sedan var jag och Anne hos Anki på hudvårdsklass. Då fick vi ansiktsbehandling och handbehandling med peeling osv. Otroligt skönt! Jag köpte några produkter, vilka jag använder konstant nu, och jag gillar dem skarpt! Funderar på att börja sälja Mary Kay´s produkter istället för Oriflame. Det verkar roligare. Men man ska ju ha råd att punga ut med pengar för startkitet först :/




Sminktestning på rosa duk!



En av Mary Kays konsulenter visade hur man lade makeup på en av gästerna.



Anne lägger på mineralfoundation.



Jag försöker mig på att lägga ögonskugga, vilket jag i princip aldrig använder annars.

 

Så här ursnygg blev jag! (jämför gärna med före-bilden, osminkad och vacker....hehe)



2 superpinglor!! (och konsulenten i bakgrunden)

Riktigt, riktigt roligt! Ska ta och fundera starkt på om jag ska börja med detta. Det verkar verkligen roligt! Min före detta kollega i Partille, Katti, är Mary Kay-konsulent. Hon bloggar mycket om detta. Läs gärna hennes blogg på denna sida: http://kattitingeling.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0