Party, party!

20080919

Ikväll hade jag, Anne och Ulrika fredagsparty. Jag säljer Oriflame, Anne säljer smycken och Ulrika säljer Aloe Vera-produkter. Det kom ett gäng tjejer och vi hade jättetrevligt! Provande av produkter, mingel, prat och fika. Hur mysigt som helst! Visar lite bilder från kvällen:

 
Fick låna ett fint smycke av Anne idag!


 
Annes dotter Felicia vispar ihop dippen till nachochipsen.


 
Här har jag dukat upp Oriflames produkter för provning.


 
Massor och mängder av vackra smycken att prova!


 
Bling, bling och åter bling!


 
Mina cupcakes var oerhört populära. Kul!!


 
De med choklad var extra goda tyckte Felicia.

 

Halsband, armband, örhängen, ringar.....


 

Pia och jag skålar i hallonsoda!


 
Lina och Anne kopplar av och dricker kaffe och äter cupcakes!


 
Felicia, Jenny, lille Nils och Johanna testar krämer för fullt :) Nils verkar intresserad....



Ulrika och hennes Aloe Vera - bord.

Alla ville tyvärr inte vara med på bild, och det får man respektera. Är det någon som är intresserad av att ha ett party någon dag så kontakta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0