Vem är snyggast?

20080916

Ditt namn?
Michaela
Födelseår? 1974
Hur lång är du?  1,76 m
Spelar du något instrument? klinkar gitarr då och då med stela fingrar
Dina första tankar när du vaknar? Neeeej, inte redan! Vill sova mer!
Är du hungrig? Nej, men jag borde äta något
Vart befinner du dig just nu? I mitt vardagsrum
Husdjur? Nada

Vem är snyggast? Mina vänner
Vem vet mest om dig? Anne
Vad vill du ha just nu? En solresa med min son
Ditt mål i livet? Att må bra inom alla områden
Rädd för? Ormar
Har du någon vän du känt i 10 år? Oh ja! För att nämna några: Madde, Carola, Maria, Jeanette....
Har du körkort? Ja, men tyvärr ingen bil.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag vet inte om de pratade om några andra namn, men jag har för mig att det var som så att mamma ville att jag skulle heta Michaela och pappa tyckte Isabella. Och så blev det.

Pepsi eller Coca cola? Pepsi Max är gott :)
Sjunger du? På jobbet sjunger jag ofta barnsånger. När jag "lirar" gitarr sjunger jag alltid till och hemma går jag ofta omkring och sjunger för mig själv.
Vad har du för skostorlek? 41
Vill du gifta dig? Jättegärna! Ska bara hitta Mr Right först.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland, ibland inte. Men alla är vi olika, och vi älskar varandra ändå.
Din hårfärg och frisyr? Är inte vacker för tillfället. Håret är på utväxt och behövs färgas.
Skorna du hade på dig idag? Än så länge har jag inte varit utanför dörren, så jag har bara haft strumpor på mig, och de är grå.
Grönan eller Liseberg? Liseberg
Vad sover du i? Ingenting.

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ca 500 kr, mer eller mindre. Senast köpte jag ett par jeans för 400 kr.
Har du rosa kamouflage-kläder? Oh nej! Älskar rosa, men skulle aldrig sätta på mig något som är kamouflage över huvud taget.
Tatueringar du har? En fin fjäril på vänster överarm.
Piercingar du har? Två klassiska hål i öronen + en fin sten på näsvingen.
Har du glasögon? Nej.
Hur ser din plånbok ut? En jättefin plånbok i större modell i matt guldfärg som jag köpte i London.
Din perfekta pizza? Tomat, mozarellaost, skinka, jordnötter, champinjoner och kebabsås.
Randigt, rutigt eller blommigt? Prickigt!
Favoritmat och dryck? Spagetti och köttfärssås och vatten.
Favoritdjur? Nyckelpigor (ja, jag vet att det är en insekt). De är så vackra och har ett otroligt vackert namn på engelska: ladybug...
Favoritparfym? Euphoria från Calvin Klein
När ska du festa nästa gång? Inget inbokat. Var längesen jag festade över huvud taget.
Vad köpte du senast? Mat på Ica
Hur mycket pengar har du? Inte många kronor....pengar på fredag
Hur svarar du i mobilen? Med mitt namn: "Michaela"
Vem ringde du senast? Ann-Christine Jernström, Mary Kay-konsult
Senast kramat? Ett barn på jobbet
Senast pussat? Se ovan
Senast hånglat med? Oj...hm...det var så längesen....Peter...
Senast haft sex med? Hm...samma som ovan
Sov du ensam inatt? Ja
Vem sov du senast med? Tja....det var nog Jesper...också ett tag sedan.

 Kul med frågor där man får ligga under luppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0