Annandag påsk

20090413

Idag har jag varit väldigt social. Först var jag hos Maria på förmiddagen o drack kaffe. Sedan kom Anne hit på kaffe och till slut hamnade jag och Rebecca hos mamma och Dennis för middag.
När vi kom dit låg det en påskpresent på vår tallrik:



Det innehöll en trisslott (som jag vann 25 kr på) och ett par ursöta, supermjuka, vrålvarma innetofflor:



Sedan åt vi god middag. Ugnsbakad lax med ris, god sås och sallad:



Vi åt efterrätt bestående av rabarberpaj och vaniljvisp.
Det blev lite Yatzy-spel och sedan Alfapet:







Jag vann! :)
Men jag har haft mycket träning på nätet. Gillar du Alfapet så ska du definitivt gå in på www.betapet.se och spela mot likasinnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0