Foto foto foto

20090416

Efter jobbet idag träffade jag Helena och lilla Elin på stan för en glass på torget.
Helena är också intresserad av foto och kan mycket mer än vad jag kan om knappar och finesser på kameran, så hon fick visa mig en del.
En sakta, men säker, väg mot proffsfotografi.....haha

Så vi gick runt lite på stan och testfotade. Vi träffade också vänner och bekanta. Jätteroligt!



Lilla söta Elin låg lugnt i vagnen och hade det gott.



Moi



Helena



Stora Torget



Staty av Jonas Alströmer



Vacker stendekoration



Träffade på Maria, en tjej som jag umgicks mycket med på högstadiet. Hur rolig tjej som helst!



Träffade också på 2 kollegor; Ann-Sofie och Anneli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0