Hen party

20090304

I tisdags anordnade jag och Maria en tjejbjudning (hen party) för några vänner. Temat denna gång var påsk. Alla skulle ta med sig ett påskägg värt 100 kr som vi sedan spelade sedvanliga tärningsspelet om. Jag fick ett jättefint påskägg fyllt med 2 gröna ljusstakar (som passar utmärkt i både kök, vardagsrum eller sovrum) + 3 söta påskägg att hänga i riset.
De som kom fick börja med att ta ett glas bål och gå en tipspromenad, som naturligtvis handlade om påsken. Sedan rättade vi allas lappar och de 2 som vann (Hanna och Anita) fick varsin pocketbok.
Vi åt supergod mat bestående av lax med pasta, romsås och grönsallad + en påskbakelse som efterrätt.
Alla inbjuda fick sedan måla var sitt påskägg (som jag och Maria med möda blåste ur några dagar innan).
En riktigt lyckad kväll.......som vanligt.
Nu vill vi planera inför nästa tjejträff.
Superkul och uppskattat!



Anneli, Anita och Hanna (i bakgrunden) går tipspromenaden



Den supergoda påskmiddagen



Carola och Anne målar finfina påskägg



Så här fint blev mitt



Tärningsspelet är i full gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0