Ingen är som du...

20090407

Gjorde ett par kort igår som jag blev extra nöjd med. Denna gång testade jag en ny metod, eller ja, i alla fall ny för mig; maskning. Det betyder att man stämplar ihop 2 (eller flera) motiv till ett så att det ser ut som om man använt endast en stämpel. Jättesnyggt! På mina motiv har jag alltså stämplat ihop flickan med bänken.
Dessutom har jag för första gången målat motiven med mina distress-färger som bara legat i lådan och möjligtvis någon gång blivit stämplade med. Blev jättefint resultat!
Jag gjorde här 2 kort med samma stämpel och samma layout, men korten säger olika saker.
Stämplarna med flickan och bänken kommer från Magnolia.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0