Svart-vitt är vackert

20090405

Anne och jag tog en promenad i blåsten idag. Solen visade sig några enstaka gånger, men blåsten var ändå kylig. Trots detta var det gott att ha på sig sin vårjacka för första gången anno 2009. Det är alltid en speciellt känsla att få ha på sig tunnare kläder. Allt känns på en gång lättare på något konstigt sätt.
Vi fotade lite i svart-vitt idag också. Jag tycker det är vackert och stämningsfullt. Här är några av bilderna:









Måste också visa min fina tavla som jag köpte igår. Det är inte varje dag jag köper tavlor kan jag tala om, men denna föll jag för huvudlöst! Så sköna och milda färger och en vacker tanke bakom det hela. Tjejen som gjort denna heter Sofia och hon har "Sofias Byrå" i Alingsås. Kolla in hemsidan och inspireras: http://www.sofiasbyra.vpsite.se/default.html


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Mikaela!

Nu har jag kikat in. Fin bloggsida du har!Och oj, vad du är duktig på att pyssla. Ha en skön påsk och må så gott!

Hälsningar T´s mamma

2009-04-07 @ 13:09:57
Postat av: Stimmitan

Välkommen till www.torrhumor.com! Sveriges nya humorsajt!

2009-04-07 @ 13:14:20
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0