Underbart sommarväder

20090425

Det är så underbart att vakna till ett väder som detta. Solstrålarna försöker ta sig igenom persiennerna för att locka ut en till det sköna vädret.
Jag lånade mamsens bil idag för att åka och köpa en hylla jag sett på ÖB som jag ska ha i köket, och när jag ändå hade bilen passade jag på att åka till Carola för att snacka lite och ta en kaffe. Vi blev sittandes på deras altan i nån timma och fick värsta brännan...Det tar som attan nu. Bäst att akta sig så man inte får ont (man blir så klok och eftertänksam när man blir äldre :))
Det som gör mig mest glad vid denna tiden på året är alla vackra träd som står i blomning. Min alldeles egna favorit är körsbärsträdet. Så underbart vackert! Det står ett precis utanför mammas hus, så jag tog några fina kort där idag:









Hemma hos Carola steg jag barfota ut i gräset med mina sommarfötter. Vilken skön känsla det är; bar fot mot mjukt gräs....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0