Sista semesterveckan

20090802

Det är hemskt vad denna sista semestervecka har gått fort! Lite ångest inför imorgon har jag allt. Mest för att ställa klockan. Usch och tvi! Men jag vet ju att när man väl är på jobbet igen så känns allt som vanligt igen. Hoppas bara att det blir fint väder ett tag nu så att allt känns lättare. Gott att kunna få gå och bada och sola efter jobbet.

I torsdags var jag och Hanna över i Fredrikshamn. Det är så  mysigt att gå där och kika i affärer tycker jag. Kul att åka båt också och spela på banditer och shoppa i taxfree :) Så här såg vår härliga dag ut:





Det blåste en hel del, men det var soligt i alla fall :)



Vi satt på soldäck ett tag på väg till Danmark. Hanna tog ett glas champagne och jag drack en god pärondrink.



Senare köpte vi också småflaskor i taxfree och skålade för vår trevliga resa :)



Väl i Fredrikshamn shoppade vi loss. Jag köpte en jättefin tunika och ett par ursnygga sandaletter.





Vi tog en klassisk fika i Danmark; wienerbröd :)



På färjan på väg hem blev det en god drink var + en del banditspelande :)





När jag gick ut för att fota på däck kom 2 danska killar och ville vara med....hehe



Det var vackert att åka in i hamnen på kvällstid, men svårt att fota bra i mörker utan stativ. Men ibland kan det bli rätt coolt ändå.







Idag var jag och Anne nere vid Mjörn och hade det skönt. Lite ego-fotande blev det också :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0