Vad har hänt sen sist?

20090818

Jag har varit extremt dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Man blir lite slö när man börjat jobba efter en härlig semester. Så här kommer lite uppdatering:

Första veckan efter semestern var det ju faktiskt fint väder så jag tillbringade hela 4 dagar på stranden med sol, bad, umgänge och en god bok. Det var underbart! Önskar att det kunde bli lite mer strandväder, men det är väl för mycket att önska.

Andra veckan efter semestern gick jag, Marcus, mamma, Dennis och Beccis ner till Tallhyddan och åt god räkmacka och spelade äventyrsgolf.









Syster vann med 35 poäng, Dennis kom tvåa med 36 poäng, jag och mamma landade på 37 och Marcus slutade på 38. Oerhört jämt! :)

Sedan har det blivit lite blåbärs- och kantarellplockande, loppisbesök i Ödenäs, information hos Annas Änglarum i Nårunga (oerhört spännande), filmkväll hos Johanna och brödbakande.

I helgen var också jag och Anne ute o fotade runt Nolhaga.



Utsikt över Alingsås från Nolhaga berg.







Nere vid kolonilotterna



Älsklingsplatsen nere vid Mjörn

Idag var förskolan stängd och hela enheten hade planeringsdag ute i Gräfsnäs. Vi hade underbart gott väder! Satt ute mestadelen av dagen och planerade och pratade ihop oss om terminen. Sedan fick vi äta god mat av Ulrik Lindelöf.



Personalen på Stadsskogens förskola :)



Celebert besök :)



Vackra omgivningar med gamla trähus



Phu, då var man i kapp med bloggandet! Hörs snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0