En härligt julig vintervecka

20091220

I tisdags var jag på glöggkväll hos Helena. Jättemysigt! Vi drack glögg och åt pepparkakor, lussekatter, godis och nötter. Vi spelade också julklappsspelet och jag fick en liten skål med godis i. Lilla Elin var söt som en liten tomtenissa.

I princip hela veckan har jag gjort massa julkort och pysslat massa annat. Idag skickade jag iväg dem (med normalt porto på så att de kommer fram). Här är en del av min kreativa ådra:













I lördags var jag och Marcus på stan för att inhandla de sista julklapparna. Mycket folk på stan kan man säga! Vi fick sätta oss ner för att ta en fika också. Varm choklad med grädde och marschmallows går inte av för hackor i vinterkylan.



På kvällen gick jag till Anne för lite glöggkväll igen. Hon fyllde år i veckan också. Vi var några tjejer som satt o tjötade, drack glögg och åt pepparkakor och spelade Buzz i skenet av stearinljusen.







Idag, söndag, agerade jag riktig fotograf. Jag tog med min familj (sonen, syrran, mamma och hennes man) ner till Nolhaga slott för att ta lite fina grupp- och porträttbilder. 
Tanken var att skicka till morfar i julklapp. Han blir nog jätteglad. Här är några bilder från dagen:













Sen kunde jag inte låta bli att fota vinternaturen på vägen hem. Det är så vackert ute nu!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0