Familjefest

20090228

Även denna kväll var väldigt trevlig! Denna afton spenderades först hos pappa och Maggan för middag och sedan åkte vi allihop till Stures Bowling för lite kick-ass.....hehe
Vi var totalt 12 stycken ikväll : Jag, Beccis, Marcus, pappa, Maggan, Linda (Maggans dotter), Mikael (Maggans son), Susanne (Mikaels tjej), Johanna (halvsyrran), Fredrik (Johannas kille), Albin (Lindas son) och Moa (Lindas dotter).

Dock vann jag inte.....alls....hm....men var ändå rätt bra faktiskt. På min bana var det jag, Rebecca, Mikael och Susanne. Jag och Mikael tävlade mot varann hela tiden och var väldigt jämna.
Men på bana 3 spelade Marcus, Albin, pappa och Maggan och de var otroligt bra och jämna allihop. Men bäst var nog pappa och Marcus. De vann hela skiten :)

Hela denna kväll sponsrades av pappa och Maggan. Detta var faktiskt vår julklapp. En väldigt trevlig sådan. Årets julklapp anno 2008 var ju en upplevelse och det kan jag skriva under på!

Bilder från kvällen:



Beccis i väntan på att bowlingbanan ska bli ledig (det var försenat, så vi fick vänta hela 17 minuter)



Fredrik glad efter en strike.



Marcus satte många strikes ikväll.



Love is in the air bland bowlingkloten (Johanna och Fredrik)



De tre musketörerna; pappa Kjell, Marcus och Albin.

Tack för den här fina julklappen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0