Pysselmaraton

20090107

Idag har jag pysslat precis heeeela dan :)
Stämpelboden anordnar ju pysselmaraton några gånger per år och då kommer det ca 80 personer. Jätteroligt!
I hela 10 timmar var jag där och fick gjort 3 saker....hehe. 2 olika scrapsidor och ett kort.
Grejen när man är där att man liksom kollar vad andra gör, tittar på demonstrationer, äter, fikar, handlar, pratar och har trevligt.
Jag var med i en scrap-tävling idag och vann faktiskt tredje pris! Jag blev jätteglad! Inte ofta man vinner något. Men jag blev nöjd med mitt arbete. Jag vann ett presentkort hos Stämpelboden på 50 kr.




Mina pysselvänner :)



Det var trevligt att träffa Camilla där. Hon har vikarierat hos oss i veckan. En jättetrevlig tjej! Fick skjuts hem av Camilla och hennes man också. Jättesnällt!



Här är bidraget där jag vann tredje pris. Man skulle göra en layout på temat "Tro hopp och kärlek". Jag gjorde en "Ego love".



Den andra layouten heter "I love cupcakes". Där har jag satt in foton av mina hembakade cupcakes.



Kortet jag gjorde är till en väninna som fyller 40 år snart. Texten på lyder: "Inte gammal, bara född för tidigt". Tyckte den stämplen var ursöt :)

Jag är nöjd med mina verk idag och med hela dagen. Längtar redan till nästa mara :)

Kommentarer
Postat av: Singeltjejen

grattis till tredjeplatsen! =)

2009-02-12 @ 12:45:04
URL: http://singelstaden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0