Stefan Andersson på MX Rockbar

20090228

Igår var jag, Anne och några av hennes arbetskamrater på MX Rockbar och kollade in Stefan Anderssons spelning. Det var jättemysigt! Vi var där lite tidigare och åt mat och tjötade. Och innan dess satt vi på Deli Deli och tog en cider. Trevligt att komma ut i vimlet lite....hehe. Det var blivit dåligt med det på sistone.

Stefan Andersson då......ja.....det kanske inte är alla som vet vem han är, men när jag var i övre tonåren så började han bli känd och just då spelades några av hans låtar på radion konstant! Den mest kända låten från den tiden är nog "Catch the moon". I alla fall så var jag och Carola på Liseberg då och kollade när han hade konsert. Jag var överlycklig eftersom han då var min idol (snygg OCH sjöng bra!!). Euforisk blev jag då jag efter konserten stannade kvar lite och fick en kram av honom och Carola tog ett kort av oss tillsammans. Deprimerad blev jag när jag skulle framkalla filmen (ja, det fick man göra på den tiden) och det inte hade blivit något kort överhuvud taget på den rullen!! Gaaaaaahhhh.....tårarna rullade nerför min kind.....

MEN....

Igår fick jag den där bilden......haha....
Hämnden är ljuv.....mot min gamla kassa skitkamera! Tacka vet jag digitalt!
Nu var den där kramen och fotot inte lika ljuvt som det hade varit förr.......men det kändes bra, för jag har ändå tänkt på det där hemska ögonblicket några gånger sedan dess. Vissa saker etsar sig fast........

Så.....jag är nöjd :)

Så här såg kvällen ut:







Stefan och hans vapendragare Magnus!





THE END!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0