Vill flytta!

20090220

Åh, vad jag vill flytta någon annanstans! Jag är så trött på att bo i det här området. För att inte tala om vissa grannar...hm....No names...
Nu har jag 3 rum och kök, men skulle väldigt gärna vilja ha en 4-rummare, eller egentligen behövs bara en 3,5-rummare. Jag behöver ett sovrum, Marcus ett sovrum, vardagsrum och ett litet pysselrum :) Det vore såååå perfekt att få ha ett eget litet rum med alla prylar man samlat på sig. Nu när jag ska pyssla så får jag sitta vid köksbordet och det är så jobbigt att behöva plocka bort efter sig varje gång, för det är inte alltid man blir klar med det man håller på med. Så ibland får det ligga kvar helt enkelt. Därför hade det varit underbart att ha ett rum där allt kan ligga som det är. Jag hittade de här bilderna av ett rum som är sockersött!
Så skulle jag gärna ha det:



P1010005

Scrap092

Titta vad ljuvligt! Blir så avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0