30-årskalas

20090124

Igår var familjen på 30-årskalas hos syster Rebecca. Hon fyllde ju år förra veckan, men inte förrän igår kunde alla komma. Det var mycket trevligt! God buffé, vin och tårta.......för att inte tala om sällskapet.



Jag hade pysslat ihop ett födelsedagskort till Rebecca, men den sötaste gamla tanten på som jag stämplat och målat med Promarkers. Hon är ljuvlig! Den stämpeln är inköpt på Stämpelboden i Alingsås.



Paketöppning är ju standard på kalas och här är från mig, en jättefin träbricka i svart.



Tänderna ska även bli finare :)



Dennis och pappa Kjell äter gott av buffén.



Rebecca, hennes kompis Sofia och jag.



Maja gillade Maggan jättemycket, och hårade ner hennes svarta kläder med vitt.



Tårta måste ju finnas på kalas! (den svarta brickan fick Rebecca av mig i present)



2009 kommer att bli Rebeccas bästa år :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0