Du är en ängel

20090129

Jag har varit riktigt pysslig i veckan, och GULLIG och OMTÄNKSAM och OEGOISTISK!
Häromdagen gjorde jag ju ett kort till en nybliven mormor, ikväll gjorde jag ett kort till en kollega som är sjuk och inte mår bra.
Så här ser det ut:



Inuti skrev jag att vi som jobbar nära henne tänker på henne och att vi hoppas att hon ska tillfriskna snart. Avslutade med att hon skulle ta hand om sig själv. Jag stämplade upp en ängel som jag färglade med Promarkers och fäste den inuti.



Det känns så mjukt och fluffigt och mysigt i hjärtat när man ger bort något man själv gjort och samtidigt visar att man skänker dem en tanke.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina kort du gjort!

2009-01-31 @ 12:38:22
URL: http://singelstaden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0