Grattis till mormortiteln!

20090127

En kollega blev igår mormor för första gången! Grattis!
Det blev en liten pojke som ska heta Lucas.
När jag kom hem så blev jag så inspirerad av detta så jag satte mig och gjorde ett kort till henne.
Så här blev det:



Jag blev riktigt nöjd med det! Fina färger som matchade bra tillsammans. Det var första gången jag använde mig av punchinella också och det blev pricken över i:et!

Jag skrev ett meddelande inuti kortet, och när hon fick detta blev hon så rörd att en tår letade sig nerför kinden. Kul att hon blev glad, för det var ju min intention.



Det återstår att se när man själv hamnar i den sitsen. Mååååånga år framåt hoppas jag dock :) Men jag blir ju FARMOR och inte MORMOR. Mormor låter mycket mjukare och gulligare tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0