Long time no see....

20090119

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade. Det har varit mycket, så jag har inte orkat. Det började med att jag fick besvär med gallan och hade OOOOOONT! Fick åka in till akuten för att få smärtstillande, och sedan var jag hemma en vecka. Det var jobbigt värre! Sedan jobbade jag några dagar och nu i helgen blev jag störtförkyld! *suck* Hade feber i går, men det funkade bra att jobba idag som tur är. Det känns dock som om jag har snutit ut halva min hjärna......hm.
Men jag ska väl vara fit for fight snart igen.

Håller på och fixar till hemma nu också. När jag låg hemma och hade ont, så var det en målare här och tapetserade om i mitt kök och i min hall. Det blev jättefint! Men nu ska man ju köpa lite nytt och göra det fräscht!

Hallen, före och efter:





Köket, före och efter:





Har köpt nya köksmöbler också i ek.
Det kommer bli jättefint när allt är klart. Nu ser det lite ekande tomt ut. Men det ska ju upp tavlor och annat på väggarna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får krya på dej nu!!

Kram/Ingrid

2009-01-19 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0