Chic-Cruise 2009

20090711

Då är man hemkommen från årets tjej-resa :)
Jag, Anne, Anneli och Lina åkte till Malmö för att bo där i 3 nätter och göra lite utflykter och ha skoj. Och skoj hade vi! Vi hann med väldigt mycket på dessa 4 dagar.



The four brunettes :)



Stora Torget i Malmö



Lilla Torget i Malmö



Fyren nere vid hamnen, och Öresundsbron i miniformat ;) "By evening"



"By night"



Här är vi i Köpenhamn, på väg till Langelinien där de har en massa Outletbutiker.



Här fick jag ställa upp flickorna på rad för att ta en cool bild.



Den lille havefrue



Nyhavn



Det finns en t-shirt-affär i Köpenhamn som heter "Just a fucking t-shirt". Där hade de redan Michael Jackson-tröjor upptryckta. Denna var lite vulgär dock. May he rest in peace...



Här är vi inne på Tivoli och äter japanskt på Wagamama. Suuuuupergod mat verkligen! Rekommenderas!



Vackert upplyst i Tivoli på kvällen.



Här är vi inne på Rosie McGee´s i Köpenhamn och dricker cider och lyssnar på bra musik.



No words need to be said...



Otroligt vackert i Skanör.



Så här glada blev vi när vi fick ta av oss skorna och känna havet.



Strand-brud 2009 ;)



Ett fint fot-kort var vi tvungna att ta :)



Det var underbart härligt i vattnet!





Här anländer vi till stranden i Falsterbo.



Såååå vackert!



Vi tog många fina kort på stranden.



Här äter vi på en italiensk restaurang "La Grappa" i Malmö. Jag tror Anne är lite avundsjuk på min goda dessert...hehe



På hemvägen stannade vi till i Höganäs och shoppade loss bland glas och muggar.



Ståtliga hus i vackra Mölle.



Nere vid hamnen i Mölle.



En vacker väderkvarn jag fotade från bilen när vi åkte förbi från Mölle.




Kommentarer
Postat av: Felicia

höö! Va ni på tivoli utan mig :O



Hehe, har du märkt hur ofta mamma har på sig den dära rosa koftan nu för tiden?

2009-07-19 @ 11:49:54
Postat av: MJ - fansblogg

Fina bilder! :D

2009-07-19 @ 12:05:10
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, Felicia, det har jag märkt...:) Och vi var på Tivoli utan er barn, men åkte inget :)

2009-07-19 @ 12:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0