En heldag i Borås

20090723

Idag tog jag och Anne hennes mammas bil, stuvade in ungar och badkläder och drog till metropolen Borås. Vi började med att shoppa loss på Knalleland. Och shoppade loss gjorde vi verkligen! Jag fyndade först blusar på KappAhl, 2 st för 224 kr. Halva reapriset :) Sedan gick vi in på Wedins skor och jag hittade ett par jättesöta högklackade skor för hela 90 kr!! Marcus hittade ett par vita sneakers för 120 kr. Ja, det är helt otroligt så billigt det kan bli med 70 % rabatt! Sånt blir man glad av.





Vi gick in på Chilli också och jag hittade min soffa jag vill ha. Såååå go att sitta i! Marcus och Felicia hittade också en favvis!





Miami soffa, vill haaaaaaaaaaaaaaaaa!

Efter denna shopping-orgie åkte vi, till barnens glädje, iväg till Stadsparksbadet för lite nedvätning. Barnen badade i några timmar och hade skoj. Jag och Anne badade i bubbelpoolen ett par gånger, simmade i vågmaskinen och simmade 500 meter. Sen var vi nöjda.





Vi gick istället en promenad i parken.







Vilken härlig dag vi hade! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0