Social

20090721

Denna veckan som gått har jag varit riktigt social och hälsat på massa vänner och gjort roliga saker. Förra onsdagen hälsade Anne och jag på Helena med familj. Det var jättetrevligt. Vi satt och pratade länge om allt och inget.



Helena och Rikards söta dotter Elin :)

På torsdagen var jag och Anne och hälsade på Anneli för att tjöta lite och visa henne bilder från vår Chic-cruise. Sen hamnade vi på Stures bowling och körde några rundor. Vi avslutade dagen med lite Buzz.

Fredagen tillbringade jag med Madde. Först låg vi på Playan och gottade oss, tog ett bad och hade det allmänt skönt. Sedan var vi hemma hos Madde och spelade även Buzz där.



En av Maddes fin-fina katter.

På lördagen gav jag, Anne och Hanna iväg oss till Herrljunga för Loppis i Folkets Park. Det var jätteroligt! Jag fullkomligt älskar loppisar. Hittade fina gamla plåtburkar för knappt någon kostnad + billiga pocketböcker. Vill snart själv ställa mig och sälja av lite. Man samlar på sig :)

Söndagen blev en go och härlig dag. Jag städade och fejade hemma, sedan blev det god middag hemma hos mamma och Dennis. Efter det spelade jag och Marcus frisbee-golf i Nolhaga. Det är riktigt roligt! Marcus vann dock, men han har övat massor.

Igår var jag, Anne och barnen på Liseberg. Barnen fick varsitt åkpass och gick iväg själva för en massa åkturer. Anne och jag gick runt och tog lotter, fikade, kollade i småaffärerna och hade det härligt. Det kom två riktiga störtskurar under dagen och vi fick köpa regn-ponchos. På kvällen var det "Lotta på Liseberg", så jag och Anne bänkade oss och kollade på programmet medan barnen åkte karuseller. En mycket trevlig dag!



Anne och Sten-Åke Cederhök (ena halvan i klassiska "Albert och Herbert".







All-sång med Sven-Erik Magnusson.



Shirley, Sonja och Sanna sjöng vackert.



Alla artister: Siw Malmkvist, Lotta Engberg, Shirley Clamp, Sven-Erik Magnusson, Sonja Aldén och Sanna Nielsen.





På hemvägen såg vi att hela fontänen i Plantaget var fylld med skum :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0