Ännu en skön söndag

20090607

Förut tyckte jag söndagar var den absolut tråkigaste dagen på hela veckan. Det hände ingenting, de flesta affärer var stängda och man hade oftast inget inbokat. Men nu, nu tycker jag söndagar är hur sköna som helst. Det är skönt att inte ha något inbokat, att bara ta dagen som den kommer. Gärna lägga in en utflykt. Ta bilen och bara dra iväg nånstans och vara...
Är det en åldersgrej tro?
I alla fall så njuter jag av söndagar nu för tiden. Jag sover alltid ut på helgen om det inte är något speciellt jag ska göra, men vaknar jag tidigt på en söndag och känner mig utvilad så går jag gärna upp och njuter av tystheten.
Man vill ju inte att hela dagen ska försvinna genom att sova bort den.
Ja, det är definitivt en åldersgrej!

Denna söndag lånade jag och Anne mammas bil och åkte till olika platser vid sjön Färgen. Vi gillar att vara vid vatten. Det är definitivt rogivande. Naturligtvis var kameran med och vi fick till några riktigt bra kort.













Efter denna sköna utedag, åkte vi och köpte en smörgåstårta och åt den med barnen. Mums! Sedan var vi tvungna att fota lite till med speglar och experimentera lite :)





Det var jätteroligt, men svårt! Man måste experimentera mycket och tänka på omgivningen.
Vi kommer definitivt att prova fler gånger.

Marcus och Felicia lekte med ballonger :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0