En skön söndag

20090604

Ja, jag vet att det inte är söndag idag :) Men jag har varit sjuk i några dagar och inte orkat blogga, så idag tänkte jag visa hur skön min söndag var :)

Jag började dagen med att träffa Anne och Helen. Vi tog med oss en liten matsäck och promenerade ner till Mjörn för lite fotande och glassande i solen. Det var härligt somrigt och vi njöt till fullo.



















Härliga bilder, eller hur? :)

Efter denna sköna eftermiddag var det hemåt och sedan iväg för att se halvsyster Johanna gå på bal. Alla träffades först på Alströmerskolan och åkte sedan iväg med bil till balen på Grand Hotell.



Johanna, längst till vänster, med väninnor.



Johanna och hennes kavaljer, tillika pojkvän, Fredrik.





Här kommer de i bil och ska snart ta promenaden fram till Grand.



Vacker som en docka, vacker som en prinsessa...på bal...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0