"Inte ett moln så långt ögat kan nå..."

20090626

Vilken underbart härlig vecka det har varit! Solen har visat sig många timmar och gett av sin värme. Idag slutade jag redan klockan 9,30 så jag gick hem för att packa väskan med handduk och bok + kylväskan med massa vatten och melon. Cyklade sedan till Playan och la mig tillrätta i den mjuka sanden och boken i handen. Ljuvligt! Det känns som jag har semester när jag tillbringar dagen på detta sätt. Madde kom ner en liten sväng också så vi tjötade lite och tog nästan ett bad...haha. Det blåste utåt idag så det var riktigt kallt i vattnet. Men vi satte oss ner vid strandkanten och fick badat upp till låren i alla fall :)

Snart är det dags för en go dusch och sedan bär det iväg till Maria för en kortkväll.

På tal om Maria, så var vi och Hanna på Musses och åt god mat i onsdags. Vi tre spelar lotto tillsammans sedan några år tillbaka, och vi gick ut för att äta för en del av vår vinst :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0