Lindgrens krog med arbetskamraterna

20090618

Igår var vi ett gäng på 7 st från jobbet som var på Lindgrens krog för att insupa lite mysig atmosfär och att äta gott! Först var det meningen att de skulle fira av mig, eftersom jag hade vikariat fram till semestern. Men nu fick jag förlängt (jippi!!) så jag jobbar tom augusti och förmodligen längre. Det känns jättegott att ha sånt avklarat innan man går på semester och blir långledig. I alla fall så gick vi dit ändå och fick fira att jag blir kvar istället :)

Jag åt ett grillspett av oxfilé och grönsaker tillsammans med deras underbara potatisgratäng och 4 olika såser *mums*!! Väl värt 289 kr!! Atmosfären inomhus är fantastisk också. Har du vägarna förbi så är det väl värt ett besök.





http://www.lindgrenskrog.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0