Pojke försvunnen

20090626

Läsande går i perioder för mig. Fram tills nu var det längesen jag läste en bok från pärm till pärm. Men igår läste jag ut Anna Janssons "Pojke försvunnen". Den första halvan av boken var lite seg tycker jag, men sen vände det och den blev hur spännande som helst och jag kunde inte lägga den ifrån mig! Så trots den sega början så rekommenderar jag boken starkt! Måste läsa mer av henne för att få en större uppfattning.

Boken handlar, som titeln säger, om en pojke som försvinner på Gotland. Kriminalinspektör Maria Wern (åttonde boken om henne) och hennes team får uppdraget att finna honom. Flera familjer blandas in i och med sökandet och spänningen byggs på. 

I höstas var jag på bokmässan och då signerade hon denna bok för mig. Fick också ett kort på oss tillsammans.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0