Kul frågor

Hittade en massa roliga frågor på en blogg:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"du får ut av dina pendelfrågor via dina psykiska sinnen" (Stora boken om pendeln av Cassandra Eason)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Kudden i soffan

3. Vad såg du senast på TV?
Leila Lindholm på Tv4+

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21,45 (rätt svar är 21,39)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
En tickande klocka + travet på tv

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Tog en cykeltur till Anna och sen en cykeltur till Maxi för handling

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Olika bloggar

8. Vad har du på dig?
Svarta byxor, svart linne, röd tunika, underkläder och strumpor

9. Drömde du något inatt?
Ja, något om att jag var runt och reste.....i Norge och Danmark tror jag

10. När skrattade du senast?
På jobbet idag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
2 tavlor och 2 tavellister med ljuskoppar osv

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Det skulle väl vara min son som håller i en dammsugare...hehe

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Kul =) Tycker om sånt! Bara det är bra frågor ;)

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
"Lucky number Slevin"

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En bil, ett hus, massa resor, en digital systemkamera, en laptop till min son, en ny tv och mycket, mycket, mycker mer......

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag har väldigt bra intution :)

17. Tycker du om att dansa?
Ja, det är härligt, men jag dansar hellre än bra.

18. George Bush?
Näe

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?
Har en Marcus....och flicknamn finns det många söta....Saga är fint tex

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nemas problemas!!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen! Det är nu det roliga börjar =).. Haha!!

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Ni som vill! Säg gärna till så jag kan kika =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0