Nya LO:s

20090325

När jag precis har varit på en pysselmara så är de närmaste dagarna efteråt väldigt produktiva. Man får så mycket tips och idéer och inspiration. Sen så har man ju alltid köpt lite nya varor och de vill man ju använda och testa :)

Dessa är de senaste layouterna:





Denna solrosbild tog jag i somras och skrev ut den på ett A4. Vilken effekt det blev!





Antingen eller...Här har jag skrivit upp olika påståenden, som t.ex. sommar eller vinter. Det ord som är jag, har jag färgat in med rosa.





Här har jag testat att doodla för första gången och blev nöjd med resultatet :)

Alla dessa layouter har jag utgått ifrån andras LO:s. Jag har alltså scrapliftat. Jag tycker det är mycket lättare att få ihop en scrapsida när man har något att utgå ifrån. Är helnöjd med dessa 3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0