Scrapmara i Vårgårda

20090323

I lördags var jag, Madde och Katarina på scrapmara i Vårgårda. Det var supertrevligt!
Oerhört trevliga människor, mycket god mat, härligt klimat och många roliga utlottningar, vinster och tävlingar.
En superlyckad dag!



Madde organiserar bland sina stämplar.



Katarina pillar med ett 3D-ark.

Dessa layouter gjorde jag under denna dag:



Denna LO är jag väldigt nöjd med. Vackra samstämmiga färger + att jag för första gången sydde på symaskin runt kanten på pappret och fotot. Gud vad roligt det var! Jag är speciellt nöjd med det svart-vita fotot av min syster som jag tog för några år sedan.



En annan LO jag gjorde var bilder från min son när han var liten. Underbara bilder på en underbar pojke :)



Tyvärr så lyckades jag inte riktigt med min journaling på fri hand så jag fick klippa ut ett brunt papper och sätta över och börja om på nytt. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men men.......

Den sista LO:n är också på min son och ett kort som togs för några år sedan. Färgglad och pigg :)





Här gjorde jag journalingen runt hela högerkanten. Det blev bra tycker jag.
Hjärtat på LO:n gjorde jag genom att färga in bubbelplast och sedan trycka det på pappret. Superläckert och enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0